2015 oli MTÜ Veriora Tsunfti tegevuse põhirõhk kahtlemata hüppelauana tulevikku osalemine 10 kuud kestvas SEVi arenguprogrammis. See ei olnud mitte koolitus, vaid pidev töö oma organisatsiooniga: analüüsimine, testimine, nõrkuste ja tugevuste leidmine. Kõige silmnähtavam töö tehti ära turunduse valdkonnas (uue logo, visiitkaardi ja flaierite kujundamine – Maivart Studio OÜ), laiendati koostöövõrgustikku (äramärkimist väärivad Eesti Töötukassa ja OÜ Tegopak). Turundustöö tulemusena valmis aasta lõpus pooleteise kuuga tellimustööna 722 karpi kokku 5 kliendile. Need kliendid leidsid meid ise.
SEV arenguprogramm lõppes esialgse äriplaani koostamisega koos toote finantsprognoosidega ning tegevuskavaga aastaks 2016.
Viimati muudetud: 1. veebr. 2016